Jouw talent op onze school

Heb je een vwo-advies, ben je nieuwsgierig en word je graag uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen? Dan past het Stedelijk Gymnasium Haarlem bij jou!

Het Stedelijk Gymnasium in Haarlem

Het Stedelijk Gymnasium ligt in het centrum van Haarlem en heeft rond de 850 leerlingen. De sfeer is er ontspannen en veilig: je voelt je er heel snel thuis.

Open lessen en dagen 2024

Ontdek de wereld van het gymnasium tijdens onze open lesmiddag op 20 maart 2024 en maak daarnaast een diepe duik in ons academische avontuur op onze open dagen op 14 en 15 maart 2024. Kom langs en ervaar hoe wij klassieke cultuur en moderne kennis samenbrengen om jouw intellectuele potentieel te ontsluiten. Jouw toekomst begint hier – mis deze kans niet!

• Maak kennis met het SGH!

Nieuwsgierig geworden naar onze school? Kom eens langs! Je kan ons bezoeken tijdens open dagen, open lesmiddagen en informatieavonden. Neem hier alvast een digitaal voorproefje.

• Waarom is dit de school voor jou?

• Het SGH biedt ruimte voor talent
    • Veilige én uitdagende leeromgeving
    • Wij bieden verdieping en verbreding

“Op het Stedelijk zorgen we samen dat iedereen zichzelf kan zijn”

• Traditioneel schoolgebouw in een nieuw jasje

Het begon met een droom, werd toen een schets, vervolgens een ontwerp en toen kwam de grote sloophamer. Maar nu staat er een prachtig gerenoveerd schoolgebouw Prinsenhof. Met ruime, frisse lokalen, met fijne werkplekken, studieruimten en gezellige zitjes. Op 8 januari 2024 hebben onze leerlingen en collega’s het gebouw in gebruik genomen.

Download artikel over de plannen

Contact met het Stedelijk

Vragen over het SGH? Of op zoek naar specifieke informatie over het Stedelijk dat je hier niet tussen ziet staan? Neem dan gerust contact met ons op via het formulier op deze pagina of door te bellen of te mailen. Wij staan graag voor je klaar!

Hoofdgebouw

Prinsenhof 3, 2011 TR Haarlem

Gebouw Jacobijnestraat

Jacobijnestraat 24, 2011TH Haarlem

administratie@sghaarlem.nl

"*" geeft vereiste velden aan

Privacy voorwaarden*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.